Olyan VW Polo jön, ami még a Golfnak is könnyen odapiríthat
Hamarosan érkezhet a Volkswagen konszern népszerű kisautójának alaposan felpaprikázott új változata.
Hamarosan érkezhet a Volkswagen konszern népszerű kisautójának alaposan felpaprikázott új változata.
A Polo eddig is a kategóriája egyik legjobb ajánlatának számított, a ráncfelvarrás után azonban még magasabbra tette a lécet. Euro 6-os benzinmotorral, valamint hétfokozatú DSG-váltóval teszteltük.
A németek világbajnok focistája nem okozott csalódást, de a Volkswagen WRC raliautója is szépen helyt állt a különleges versenyben Sebastien Ogier-vel a volán mögött.
Két éven belül érkezhet a végleges változat, a tanulmányautót már a márciusi Genfi Autószalonon bemutathatják.
Mutatjuk, hogy milyen lenne az olasz gyártó első hot hatch kategóriás modellje, amitől joggal retteghetne az összes GTI-kategóriás autó.
A közutak nem éppen versenyzésre lettek kitalálva. Itt az újabb bizonyíték, hogy nem éri meg őrülten nyomni a gázpedált.
Már éppen itt az ideje a régi Polo lecserélésének – az új modell bejelentéséig már csak hármat kell aludnunk.
Reméljük, önnek is az operatív lízing jut majd ezután az eszébe, ha macskának öltözött embereket lát, házi videókon.
Kevés konkrétumot árultak el a német mérnökök a ralivilágbajnoki címvédő Polo R WRC-ről, de azt igen, hogy könnyebb és gyorsabb, mint az elődje.
Ahogyan azt egy rendes német autó modellfrissítésénél várni lehet, szemmel alig látható, viszont alaposan megújult technikával álltak elő a wolfsburgiak. Egy kiscsapat új dízel és benzines motor érkezett, amelyek erősebbek, kevesebbet esznek és környezet-kímélőbbek.
Külsőre alig, inkább mechanikailag változott a német márka miniautója. Jönnek az Euro 6-os motorok, akár 21 százalékkal kisebb fogyasztással.
Szafarizni költséges mulatság, kiváltképp akkor, ha kellemetlen meglepetés éri közben az embert. Például egy elefánt kivégzi az autóját.
A 315 lóerős Polo WRC-n tovább reszelgettek a mérnökök, ami a reményeik szerint címvédést eredményez majd.
Minden idők leggyorsabb közúti Polóját mutatta a Volkswagen, köszönhetőn a márka rali-vb-s (WRC) szerepvállalásának. A versenygép homologizációjához szükséges utcai változat 217 lóerős.
Egyelőre csak egyetlen felvételünk van róla, de már az alapján is ígéretesnek tűnik az újdonság. Viszont van egy nagy probléma is vele.
A modellfrissítés nagyobb és erősebb motort, valamint manuális váltót hozott a Volkswagen legkisebb sportmodelljének.
Elképesztő incidens történt múlt hétvégén a nagy-britanniai Brands Hatch versenypályáján, ahol egy civil autó, egy Volkswagen Polo hajtott be a versenyző VW-k közé. A sofőrt azóta már le is tartóztatták.
Egy menetrend szerint közlekedő autóbusz és egy Volkswagen Polo típusú személygépkocsi karambolozott az esőtől nedves 1111-es úton Csobánkánál hétfőn. A mentősök két sérültet kórházba szállítottak.